FANDOM

Lcsubwaymap.jpg

Mapa linii metra w Liberty City - zdjęcie ze strony www.gta.wikia.com

Podczas przemierzania ulic Liberty City, natkniemy się na wejścia do metra. Metro jest jednym w większych atutów miasta. Dzięki niemu w krótkim czasie przemierzymy duży dystans pod ziemią (ale również i nad) nie naruszając zbytnio naszego budżetu. Zasięg metra obejmuje praktycznie całe Algonquin, Dukes, oraz Broker i Bohan, ale na Alderney nie dostaniemy się tym środkiem transportu.

LTAEdytuj

Jest to skrót od Liberty City Transport Authority (pl. Zarząd Transportu Miejskiego w Liberty City). Organizacja ta dba o porządek w metrze, autobusach itp. Jej logo można zobaczyć na mapach linii metra w LC.

Linie metra w LCEdytuj

Oto spis wszystkich linii metra, jakimi gracz może podróżować w GTA IV. Są tylko dwie: Algonquin - Bohan i Dukes - Algonquin - Broker

Algonquin - BohanEdytuj

Na mapie zaznaczone jako żółta i niebieska. Dwiema głównymi jak i przesiadkowymi stacjami są Easton i Frankfort. Jeśli na nich wysiądziemy możemy z łatwością dostać się do linii czerwonej i zielonej. Na stacjach w Algonquin (Frankfort, West Park, Frankfort Avenue, Suffolk, City Hall, Easton, East Park, North Park) zawsze znajdziemy w pobliżu punkt orientacyjny jak na przykład: restauracja, bar, teatr czy wysoki budynek. Aby polatać helikopterem, wystarczy wysiąść na stacji City Hall i podążyć na wschód, w kierunku brzegu morza. W Bohan znajdziemy tylko dwie stacje: San Quentin Avenue i Windmill Street. Oto spis wszystkich stacji na linii Algonquin - Bohan:

Dukes - Algonquin - BohanEdytuj

Na mapie zaznaczona linią czerwoną i zieloną. Pierwszą i jedną z ważniejszych stacji jest Francis International Airport, która jest ulokowana na samym wschodzie Dukes. Podróżują nią głównie pracownicy i turyści. Kolejną stacją jest Lynch Street - znana głównie z targów odbywających się z jej pobliżu. Kolejnym przystankiem jest Huntington Street, obok którego mieści się Meadows Park. Nieopodal znajduje się siedziba największej lokalnej firmy - Monoglobe. Kolejne przystanki na Algonquin są mniej ważne. Ze stacji Feldspar można dostać się na [Island], gdzie znajdziesz Statuę Radości. Na Castle Gardens (jak sama nazwa mówi) znajdziesz ogrody zamkowe. Na Broker znajdziesz tylko dwie stacje: Hove Beach i Schotter. Ciekawszą z nich jest Hove Beach, gdzie znajdują się ośrodki kulturalno - oświatowe. Oto lista stacji:

KosztyEdytuj

Przejazd metrem jednej stacji kosztujes 2$, dwóch - 3$, trzech - 4$, czterech - 5$, pięciu - 6$ itd.

CiekawostkiEdytuj

  • Vauxite jest najgłębiej ulokowaną stacją w Liberty City. Znajduje się 35 - 40 metrów pod ziemią.
  • Pod stacją kolei linowej i początkiem mostu w Algonquin jest skrzyżowanie linii metra. Można tam znaleźć bezdomnych palących śmietniki, wraki samochodów, śmiecie oraz wózki sklepowe.
  • Jeśli rozpętamy strzelaninę na peronie w metrze, pociąg przejedzie przez peron nie zatrzymując się. Jeśli zaś policja lub gang rozpocznie strzelaninę, w której my nie bierzemy udziału, pociąg zatrzyma się zwyczajnie na peronie wysadzając ludzi i normalnie odjedzie.
  • Emerald jest stacją, na której najczęściej dochodzi do wymiany ognia pomiędzy policją i gangami. Na Emerald Station jest większa szansa, że człowiek, którego zaczepimy ma przy sobie broń. Niekiedy można spotkać całe gangi (5 - 8 osób) z uzi, shotgunami bądź pistoletami.

UwagiEdytuj

Strona pochodzi z www.pl.gta.wikia.com ale została stworzona przeze mnie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki